bild

bild

tisdag 15 december 2015

En julhälsning!

Jag är inne på min sjunde vecka som rektor. Det har varit intensiva veckor och mycket har hunnit hända på den korta tiden. Jag har många saker att lära mig och sätta mig in i, men det går framåt. En guldkant i tillvaron är att få gå in i alla olika klasser och träffa eleverna. Som lärare var man så knuten till en eller några klasser, men nu har jag möjlighet att hälsa på hos alla. Jag smyger in och tittar vad de arbetar med och ibland hjälper jag till lite.

Nu är det inte många dagar kvar till julledigheten och jag vill passa på att önska alla elever, föräldrar och personal en riktigt god jul. Njut ordentligt och glöm inte bort att vila upp er så ni kan möta det nya året med nya härliga krafter.

Rektor Anneli Mohlin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar